warunki zakupu / Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROT TOWARÓW
1. Bellamy chce w jak najlepszy sposób spełnić Państwa oczekiwania względem zamówionych produktów.
Dlatego klientom, którzy nie będą w pełni usatysfakcjonowani z zamówionych produktów Bellamy oraz babyDECO.eu, gwarantujemy możliwość ich zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
2. Klienci którzy zamierzają zwrócić towar muszą poinformować nas ( w przypadku zamówień złożonych w sklepie Babydeco) lub sklep, w którym dokonali zakupu, o tym fakcie w ciągu 5 (pięciu) dni od daty otrzymania przesyłki oraz odesłać zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania ( w takiej sytuacji towar zwracany jest na koszt kupującego).
3. Warunkiem pomyślnego zwrotu zakupionych produktów jest w pierwszej kolejności telefoniczne lub mailowe zgłoszenie zamiaru zwrotu towaru, podając numer swojego zamówienia. Wówczas Bellamy wskaże adres, na który Nabywca będzie mógł odesłać zwracany towar.
Zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia zwrotu towaru, gdy klient nie zgłosił telefonicznie lub mailowo takiej intencji.
4. Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu przelewem na wskazane przez Nabywcę konto bankowe, lub też na zasadach uzgodnionych ze sklepem, w którym dokonano zakupu.
Koszty odesłania towaru w całości ponosi Nabywca.
5. Zwrot towarów w ciągu 14 dni dotyczy tylko klientów indywidualnych, uprawnienie to nie przysługuje firmom.
Adres do zwrotu towarów:
Bellamy
ul. Składowa 4
38-540 Zagórz
DOSTAWA TOWARÓW
1. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
2. Tracking przesyłek dostępny jest na następujących stronach internetowych :
https://sprawdz.dhl.com.pl/
https://przesylka.jasfbg.com.pl/pubtracing.aspx
3. Przesyłki paletowe i drobnicowe dostarczane są w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 – 17:00.
4. Przed odebraniem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka, opakowanie i zawartość jest w stanie nienaruszonym.
Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół reklamacyjny w terminie 3 dni od daty dostarczenia przesyłki. Odpowiedni formularz posiada kurier.
5. Jeżeli którys z elementów jest uszkodzony, nie należy montować mebla.
5. Bellamy nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
6. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru (jeżeli takie powstaną), sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji.
Warunkiem zwrotu Klientowi kosztów związanych z transportem reklamowanych towarów jest przedłożenie przez Klienta dowodu poniesienia tych kosztów. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę.
PROCEDURA REKLAMACYJNA
1. Warunkiem uruchomienia procedury rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie wypełnionego formularza reklamacyjengo ( z uwzględnieniem numerów elementów podlegających ewentualnej wymianie, zgodnie z numeracją w instrukcji) oraz dokumentacji zdjęciowej uszkodzonego elementu.
2. Realizacja reklamacji odbywa się w możliwie najkrótszym czasie, bez zbędnej zwłoki. Czas ten uzależniony jest od procesu produkcyjnego.