warunki zakupu / Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROT TOWARÓW

1. Bellamy chce w jak najlepszy sposób spełnić Państwa oczekiwania względem zamówionych produktów.  Dlatego klientom, którzy nie będą w pełni usatysfakcjonowani z zamówionych produktów Bellamy oraz babyDECO.eu, gwarantujemy możliwość ich zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów.

 

2. Klienci którzy zamierzają zwrócić towar muszą  poinformować nas lub sklep, w którym dokonali zakupu,  o tym fakcie  w ciągu 5 (pięciu) dni od daty otrzymania przesyłki oraz odesłać zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

 

3. Warunkiem pomyślnego zwrotu zakupionych produktów jest w pierwszej kolejności telefoniczne lub mailowe zgłoszenie zamiaru zwrotu towaru, podając numer swojego zamówienia. Wówczas Bellamy wskaże adres, na który Nabywca będzie mógł odesłać zwracany towar.  Zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia zwrotu towaru, gdy klient nie zgłosił telefonicznie lub mailowo takiej intencji.

4. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów.

5. Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu przelewem na wskazane przez Nabywcę konto bankowe. Koszty odesłania towaru w całości ponosi Nabywca.

 

6. Zwrot towarów w ciągu 14 dni dotyczy Klientów Indywidualnych(osób fizycznych), uprawnienie to nie przysługuje firmom.

Adres do zwrotu towarów:
Bellamy 
ul. Składowa 4
38-540 Zagórz 


DOSTAWA TOWARÓW ORAZ PROCEDURA REKLAMACYJNA

1. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.


2. Tracking przesyłek dostępny jest na następujących stronach internetowych www.dhl.com.

3. Przesyłki paletowe i drobnicowe dostarczane są w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 – 17:00. Przesyłki wysyłane transportem producenta dostarczane są również w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 – 14:00. 

4. Przed odebraniem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka, opakowanie i zawartość jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół reklamacyjny w terminie 3 dni od daty dostarczenia przesyłki. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia przesyłki. Jeżeli którys z elementów jest uszkodzony, nie należy montować mebla. Fakt zmontowania mebla z uszkodzonym elementem oznacza akceptację jakości mebla. W przypadku zmontowania mebla z uszkodzonym elementem reklamacja nie zostanie uznana. 


5. Bellamy nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.


6. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, jeżeli takie po stronie powstaną, Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji. Warunkiem zwrotu Klientowi kosztów związanych z transportem reklamowanych towarów  jest przedłożenie przez Klienta  dowodu poniesienia tych kosztów. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę.

7. Towar wadliwy lub uszkodzony w transporcie zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy,  a jeśli będzie to już niemożliwe ( np. z powodu wyczerpania zapasów ) Sklep według decyzji Klienta zwróci mu równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Bellamy
Ul. Kościuszki 27
38-500 Sanok +48 533 994 698
biuro@bellamy.pl

Informacja o plikach cookies

Witryna korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
dowiedz się więcej
Nie pokazuj więcej tego komunikatu